Få adgang til den rette rådgivning og de rigtige kompetencer
Kontakt os for en uforpligtende dialog om jeres behov og muligheder. Vores erfarne konsulenter sikrer en grundig og effektiv implementering af jeres it-løsning, baseret på en dybdegående forståelse af jeres krav.
Vores support-team står efterfølgende klar til at assistere dig og dine medarbejdere med en pædagogisk og tålmodig ibrugtagning af løsningen og er altid til rådighed for at besvare spørgsmål eller løse eventuelle problemer.
Kontakt os her
Vi høres ved
Jeg ser frem til at fortælle dig mere om, hvordan vi kan støtte dig og din virksomheds vækst.
Priseksempel på it-serviceaftale
Tre populære løsninger på all-inclusive it-serviceaftale som dækker de fleste virksomheders behov.
- Sikkerhedspakke
- Computer er altid opdateret
- Proaktiv monitorering
- Virus og malware beskyttelse
- Phishing beskyttelse
- Microsoft 365 mail og kalender
- 1 TB filer i skyen
- Chat tale og onlinemøder
- Daglig backup af Microsoft 365
- Smart support agent
- Adgang til helpdesk (ad-hoc afregnet)
- Sikkerhedspakke
- Computer er altid opdateret
- Proaktiv monitorering
- Virus og malware beskyttelse
- Phishing beskyttelse
- Dokumentation
- Microsoft 365 mail og kalender
- 1 TB filer i skyen
- Chat, tale og onlinemøder
- Daglig backup af Microsoft 365
- Nyeste Microsoft 365 apps (Office)
- Microsoft Intune enhedsstyring
- Microsoft 365 mailkryptering
- Adgang til helpdesk
- Smart support agent
- Fri fjernsupport **
- Sikkerhedspakke
- Computer er altid opdateret
- Proaktiv monitorering
- Virus og malware beskyttelse
- Phishing beskyttelse
- Dokumentation
- Microsoft 365 mail og kalender
- 1 TB filer i skyen
- Chat, tale og onlinemøder
- Daglig backup af Microsoft 365
- Nyeste Microsoft 365 apps (Office)
- Microsoft Intune enhedsstyring
- Microsoft 365 mailkryptering
- Beskyttelse mod læk af data
- Adgang til helpdesk
- Smart support agent
- Fri fjernsupport **
- Fri on-sitesupport **
*1 medarbejder med 1 computer. **I udvalgte aftaler. ***Migrering og konfiguration af nye og nulstillede systemer afregnes ad-hoc og er ikke inkluderet i aftalen. ****Al support afregnes ad-hoc eller i henhold til din aftale.
Priseksempler er pr. bruger med en enhed. Den endelige pris kan variere afhængig af indholdet i aftalerne.
Tillægsfunktioner
Udvalgte tillægsfunktioner, der kan tilføjes til vores all-inclusive it-serviceaftale. Kontakt os for et uforpligtende tilbud, skræddersyet til at møde netop jeres specifikke behov
Kernefunktionerne i vores it-serviceaftaler
Få adgang til den rette rådgivning og de rigtige kompetencer
Kontakt os for en uforpligtende dialog om jeres behov og muligheder. Vores erfarne konsulenter sikrer en grundig og effektiv implementering af jeres webhosting-løsning, baseret på en dybdegående forståelse af jeres krav.
Vores support-team står efterfølgende klar til at assistere dig og dine medarbejdere med en pædagogisk og tålmodig ibrugtagning af løsningen og er altid til rådighed for at besvare spørgsmål eller løse eventuelle problemer.
Bestil her
Vi høres ved
Jeg ser frem til at fortælle dig mere om, hvordan vi kan støtte dig og din virksomheds vækst.
Udpluk af løsninger og teknologier som vi tilbyder
Ofte stillede spørgsmål til it-serviceaftaler
Hvad er en it-serviceaftale?
En it-serviceaftale er support, drift og tjenester på abonnement og inkluderer typisk alle de nødvendige elementer som der skal til for, at dække en virksomheds it-behov.
De fleste it-leverandører tilbyder deres it-serviceaftaler på forskellige niveauer med henblik på, at kunne understøtte virksomhedens it-behov bedst muligt. Herunder kan it-serviceaftalen være målrettet bestemte brancher for, at understøtte disses unikke behov.
Hvad er fordelene ved en it-serviceaftale?
Med en it-serviceaftale på abonnement arbejder jeres it-leverandør konstant proaktivt for, at sikre at jeres it-miljø er i topform både i forholdet til drift og sikkerhed.
Det betyder at i vil opleve færre fejl, nedbrud og sikkerhedshuller end med et klassisk ad-hoc eller break-and-fix it-samarbejde.
Da it-serviceaftalen afregnes til en fast pris pr. medarbejdere giver det bedre mulighed for at budgettere udgifterne til it.
Hvad dækker en it-serviceaftale?
En it-serviceaftale dækker ofte grundlæggende drift og sikkerhed af virksomhedens computere og servere. Det betyder at de løbende overvåges og opdateres, så de altid anvender den nyeste software og de nyeste sikkerhedsopdateringer. Det giver stabile og sikre enheder og systemer.
Derudover dækker en it-serviceaftale typisk almindelig brugersupport og i nogle tilfælde også klargøring af nye enheder og oprettelse eller nedtagning af medarbejdere.
Sidst men ikke mindst vil en it-serviceaftale inkludere programmer og tjenester som antivirus, EDR, Microsoft 365, Microsoft 365 apps, enhedsstyring, enhedskryptering, mailkryptering mm.
En it-serviceaftale kan også dække elementer som it-sikkerhed, netværksdrift, netværkssikkerhed, wifi-sikkerhed og meget mere. Dette kan også indgå som tilvalgsmuligheder.
Der bliver typisk skelnet imellem om der er tale om fjernsupport eller on-site support. On-site support er typisk inkluderet i de meste omfattende it-serviceaftaler da fysisk tilstedeværelse er en af de tungeste omkostninger i it-service.
Hvordan afregnes en it-serviceaftale?
It-serviceaftaler afregnes normalt i intervaller måneder eller år, ligesom det er ret normalt med bindinger fra 1 måned til 36 måneder. Det varierer dog ret meget fra leverandør til leverandør.
Det er derfor vigtigt at it-serviceaftalens vilkår grundigt igennem, før der skrives under på en aftale.
Hvad koster en it-serviceaftale?
En it-serviceaftale koster fra 395 kr. pr. bruger pr. måned.
Hvor lang tid tager det at implementere en it-serviceaftale?
Implementering af en it-serviceaftale kan variere i tid afhængig af aftalens omfang og antal brugere, men det tager i gennemsnit 1 time pr. bruger.
Kan det betale sig at have en it-serviceaftale?
Det korte svar er ja. En it-serviceaftale giver både små og store virksomheden adgang til ressourcer, kompetencer og it-løsninger som virksomheder normalt er tvunget til, at outsource eller ansætte it-kompetencer til, at løse.
Der vil være betydelige besparelser sammenlignet med de it-ressourcer (kompetencer, uddannelse, lønninger, certificering, produkt- og systemkendskab) som virksomheden alternativt er tvunget til at investere i.
En it-serviceaftale kan give omkostningsbesparelser, da virksomheden kun betaler for de tjenester, der anvendes, ligesom den eksterne it-partner kan skalere løsningen efter virksomhedens behov uden at der skal foretages dyre investeringer.